perjantai 27. syyskuuta 2013

perjantain ratsastustunti:

Elikkä olin tänään ratsastamassa Killerillä
ja menin taas kerran Herkkolla.
Meille sattui juuri tälle tunnille LEIKKI TUNTI!!
Herkko meni ihan sairaan laiskasti.
Ensimmäiseksi me oltiin maa-meri-laivaa ja arvatkaa kuka ei nopea sen VOITTI?
Sen voitti HERKKO JA MINÄ.

Marjo vaan sano, että voittajaksi tuli maailman kävelyn mestari.......



Sen jälkeen meillä oli niin sanotusti"tuoli leikkiä". Mut ratsastaessa kun ei tuoleja käytetä niin meillä oli käytössä tötteröt.

ensimmäiseksi tuoli leikistä tuli alas Elviira ja sitten tippui Vilma ja sitten tippui valitettavasti minä. Ja sitten tippui taas Laura....
Sitten viimeiseksi jäivät Iitu ja Outi.


Siitä tuli tiukka kamppailu.



ja voittajaksi tuli........................... Arvatkaa kumpi? Jos Iitu meni Samballa ja Outi meni Saikulla....

Ni arvatkaa kumpi voitti???????????






NO TIETYSTI IITUUUUUUUU!!!!!!!!!
JEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!")")")"):):)

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti, siinä ei vaan oo vielä yhtään kuvaa..😃😃😃😊😊😊😞

      Poista
  2. Voisitko liittää sen lukija jutun niin voisin lukea blogiasi?!=D
    T:Sanni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OK, mutta mä en oikein tiedä miten niin mehän voidaan kattoo Se juttu vaikka huomenna tallilla... Jooko😃😃😃😃😊😊😄😄😊😃😁😆😆😜😜😍😍😏😏😉😉😄😄

      Poista
  3. Haaste sinulle!
    Katso osoitteessa http://nuppujajello.blogspot.fi/2013/10/haaste-again.html

    VastaaPoista
  4. Olin mäkin tolla leikkitunnilla:D

    VastaaPoista
  5. Mä vaan unohdin sut, sori Viivi. ")")

    VastaaPoista
  6. Viiville:
    Mistä,Sä tiesit mun blogin osoitteeseen?

    VastaaPoista