perjantai 11. lokakuuta 2013

PERJANTAIN RATSASTUSTUNTI HERKOLLA")"):

Elikkä mä menin jälleen kerran taas Herkolla..
Meillä oli sijainen nimeltä Emma.
Se oli tullut jostakin vitsin Ypäjältä.
Se tarkisti meiän hepat jo tallissa Sä kun Riitalla oli satulan alla hiekkaa Se otti Riitan satulan pois selästä ja laski sen aivan TÖRKEÄSTI maahan.
Tunnilla me vähän ravailtiin ja tehtiin laukan nostoja. Sitten me tehtiin pidätteitä ja askeleen lyhennyksiä ja pidennyksiä...

tunnilla meitä oli:
Viivi-Riitta
Iitu-Piksu
Noora(minä)-Herkko
Vilma-Nalle
Elviira-Vahur
Laura-Kosti
Outi-Saikku


p.s. postaan ensi kerralla sunnuntain treeneistä...

5 kommenttia:

  1. Olihan tunnilla vielä Laura ja Kosti ja Outi ja Saikku!

    VastaaPoista
  2. Ai niin, sori Laura-Kosti ka Outi-Saikku.
    Mulla on sellainen ongelma, että mä unohdan melkein aina jonkun ratsastajan. Sori vielä Laura ja Outi

    kiitti, että sanoit

    VastaaPoista
  3. Mä lisäsin outin ja Lauran nyt sinne.")")

    VastaaPoista
  4. Sinut on haastettu Niilon blogissa !!
    niilonkujeiluja.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. HEIII NOURA KOURA NAKUMUNAA entienny et sullaki on blogii :D hei mut jess liityn lukijaks kun pääsen koneelle ! :)

    t: INUHE SINUHE TRIPLANAKUMUNA :DD

    VastaaPoista